piątek, 28 września 2012

witam, witam!

na rozdział jeszcze trochę poczekacie, niestety. ale chcę Wam dać ten mały spoiler:



"Spełnił moją prośbę. Zsunął ze mnie bokserki, odrzucając je na bok. Pięć sekund później jego głowa ponownie znalazła się między moimi nogami. Polizał całą długość penisa, a ja zacisnąłem dłonie na pościeli, po chwili jednak układając je na jego głowie i wplątując palce w jego włosy. Pocałował czubek, zasysając się na nim.
   - Więcej… - jęknąłem głośno. Poczułem, jak moja męskość coraz bardziej, centymetr po centymetrze, znajduje się we wnętrzu jego ust. – Tak… Tak dobrze, Kochanie…"

miłego weekendu! :*

7 komentarzy:

  1. Ja Ci dam "Miłego weekendu!". Proszę wracać tu natentychmiast! I dać całość, a nie się drażnić!

    Zdecydowanie nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest cios poniżej pasa! Dać TAKI fragment i to tak krótki! Spoiler kochanie to by był, jakbyś dała cały seks, a pominęła ich rozmowy.
    Miły weekend na czekaniu na notkę, która będzie tak zajebista. Takie droczenie się z czytelnikami powinno być karane, wiesz?

    OdpowiedzUsuń
  3. error jak możesz pozostawiać taki niedosyt! ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Co to za spojlery? I ja mam czekać cierpliwie na rozdział? T__T

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z resztą... =.= Chcesz, żebym zawału dostała? już przez szkołę powoli mam dość. T_T

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak tak można wgl dawać takie pikantne kawałeczki i sobie iść ;/
    Jesteś okrutna Ayś
    Ja ceeeeeeeeeem całość ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś okrutna. :c
    Ale czekam na całość. <3

    OdpowiedzUsuń